Quin Temps Farà al Nostre Poble?

15 de nov. 2010

Marxa del Garraf (7 Novembre 2010)

Aqui teniu una petita cronica del nostre tresorer Ramon Vila que va fer la Marxa del Garraf:

Encare que una mica amb retard, el pasat diumenge 07/11/2010, vaig fer la Marxa del Garraf de 45km i 3.214m + o -.
Vaig anar a probarme per segona vegada des del mes d'Agost ja que com sabeu he estat sense fer res uns tres mesos, per culpa de l'Asma.
Va anar be pero encare em canso bastant a les pujades, que aixo ja erea de preveure, pero a mi ara per ara em molesta no trobar el esta de forma que tenia abans, encare que vaig entrenan el que puc i el que em deixan les meves obligacions d'avi.

Vaig surti sobre les 6:10 de la matinada fen el recorregut en 10:16h, gaudin de les pedres, el mar i les pedreres del Garraf, menjan a les avituallaments que estaban ven farcits de tot i entre mig pican alguna que altre cirera d'arboç uummmmmmmmm que bones estaben.

Mirare si puc fer aquest proper dissabte la Marato Pirata de Montserrat, si es que no pasa res de nou.

Al final les 24 hores no les fare. A la meva filla li fa il-lussio fer la Buff Epic Run de Montjuic el porper 19/12
Ramon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada